Jaha, då TESTAR jag för 1:a gången

Nu skriver jag mitt allra 1:a ....vad kallas det... inlägg, kanske (?) ..på min allra 1:a blogg...!!
Lite spännande o skoj, att se hur resultatet blir, när jag "klickar på Spara & publicera" ikonen,
för att sen kolla hur detta ser ut.

Alla är vi ju barn i början.
Så nu testar jag att lägga in en bild här under....



Ojdå, den blev lite stor...bilden...så jag testar igen med en mindre. Tänker INTE ta bort något,
för jag vill ju se hur det ser ut sedan på självaste bloggen.
Detta är ju mitt 1:a TEST...hihii, de här e skoj ju.


Jaaa, Alla Är Vi Barn i Början...!!

♥ NU är jag såååå nyfiken,.så jag slutar mitt TEST nu och publicerar detta ♥

Kommentarer
Postat av: ~Anna~

Nja, det blev ju inte så tokigt, ganska nöjd.

Men jag måste läsa på hur man bifogar länkar och kopierar in bilder från sajter m.m.



Trevlig kväll och natt!!

~Anna~

2008-08-10 @ 20:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0