Bloggen & jag...

Jaha då va det är bara att konstatera: Att jag inte är någon Bloggare av hög-klass =)
Glömmer ofta bort att jag har en blogg... sen passar det nog inte mig riktigt...just nu iallafall, att vara så aktiv som jag hade velat med denna blogg.

Jag tänke ha den kvar iallafall...utifall jag vill skriva av mig till offentligheten =)





Nu har jag äntligen skaffat IP telefoni, nu SKA telefonräkningarna INTE fördärva min inkomst längre...!!

Räknar med att få massor med härliga 100-lappar, att annvända till viktigare saker



Lotto spelar jag varje onsdag o lördag
för 24:- i veckan
=)
Om man inte spelar, har man ingen chans att vinna...!!
Fast jag är helt medveten om att Lotto har bl.a det sämsta oddsen på att vinna
liknade summur som på bilden.

Må så gott i sen sommar vädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0