Attans klant, jag är!!

OPHS, va trött jag blir på mig själv.

Jag hade just skrivit en hel del här, bl.a om en sängram jag var på väg att köpa igår kväll på Tradera.

Men så kom klanten fram i mig. Jag sparade inte det jag skrivit innan jag klickade på "Länk"-ikonen, tror jag det var.

Så allt försvann....pust..å..stön...jag tänkte mig inte för, men som jag skrev härom dagen, jag håller på att lära mig att blogga och hur alla funktioner här funkar.

Men iallafall...va trött o sne´jag blir på mig själv. Okej att jag ännu inte är så haj på datorer o internet, men det enkla: att spara vet jag ju så väl.

Ja, jag får väll en än gång använda uttrycket:

Alla är vi barn i början!


Kommentarer
Postat av: ~Anna~

Nämen, det försvann inte!! Jippi!!

Så detta inlägg va ju onödigt att jag skrev, men jag låter det ligga kvar här.

För jag är ju nybörjare så då ser du som läser detta att jag är en riktigt färsking =)

2008-08-12 @ 22:01:13
URL: http://cosycribb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0